Člověk je od přírody tvor soutěživý. Že jsme si hráli jako malí není nic zarážejícího, ale všimli jste si někdy, že nám tato vlastnost vydržela až do dospělosti? Jen jsme se od hraní videoher posunuli k soutěžení o lepší dům, dražší auto, zářivější kariéru…čas si pak krátíme hraním her na mobilu, tabletu…

Jak toho využít v podnikání? Gamifikujte celý CRM systém! Jak na to? Pořiďte si pro vaše CRM od Sugaru doplněk Splash společnosti Intelestream a můžete si začít hrát! Nastavte si s kolegy, co bude měřítky úspěchu a za co bude možné získávat body. Zaměstnanci pak budou soutěžit například kdo odbaví nejvíce telefonátů, absolvuje nejvíce schůzek, vygeneruje nejvíce objednávek, nebo vyřeší nejvyšší množství zákaznických požadavků. Je jen na vás, jak celou soutěž postavíte a co budou zaměstnanci moci vyhrát. Jisté ale je, že již nikdo nebude otálet se zadáváním dat do CRM.

Notifikace se vám budou zobrazovat přímo v Sugaru a na dashboardu můžete vy i zaměstnanci sledovat bodový stav. A můžeme vám zaručit, že nikdo nechce být poslední. Pokud navíc stanovíte atraktivní odměnu, jako například den dovolené navíc, finanční bonus či třeba víkendový pobyt, buďte si jistí, že i ten největší odpůrce CRM ve vaší firmě pookřeje.

Gamifikace bude pravděpodobně nejlépe fungovat v týmu sales – jestli je někdo opravdu soutěživý, pak jsou to obchodníci. Stejně skvěle ale může gamifikace fungovat i pro týmy supportu a další oddělení.

Pokud budete mít jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit zde.

SugarFactory.